מדיניות משלוחים והחזרות וביטולים
איסוף עצמי:
כתובת לאיסוף עצמי: הבנאים 3, אשדוד (מתחם העיצוב ICON נגרות וחיפויים מתקדמים).
בשעות פעילות בימי חול בין השעות 10:00-17:00
איסוף עצמי של מוצרים הנמצאים במלאי יתאפשר תוך עד 2 ימי עסקים מיום ביצוע ההזמנה, במידה והלקוח לא יגיע לאיסוף המוצר תוך 2 ימי עסקים, המוצר ייצא למשלוח\הובלה לבית הלקוח בעלות לפי מחירון המוצר וללקוח לא תהיה טענה על כך.
מראות שהוזמנו באיסוף עצמי יהיו מוכנות לאיסוף עד 21 ימים עסקים מיום ביצוע ההזמנה.
ברגע שהזמנתכם תהא מוכנה לאיסוף – תקבלו עדכון משירות הלקוחות שלנו ופרטי איסוף מלאים.
אין אחריות עבור איסוף עצמי\הובלה עצמית או מטעם המזמין\ה.
משלוחים הובלות והתקנות:
המשלוח יתבצע לקו מדרכה בלבד (משלוח עבור טפט \ דבקים \ אביזרים יבוצע עד הבית)
אין הובלות והתקנות בימים גשומים, מותנה בשיקול דעת החברה.
זמני אספקת המוצרים כפי שמצוינים באתר הינם בימי עסקים בלבד, ראשון עד חמישי ואינם כוללים את ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג (חול המועד), החל משעה 09:00 ועד לשעה 17:00.
חישוב ימי העסקים הוא יום לאחר התשלום בפועל.
הזמנה שבוצעה לאחר השעה 16:00 או ביום שאינו יום עסקים, תחשב לצורך חישוב מועד האספקה של חברת השילוח, כאילו בוצעה ביום העסקים שלמחרת.
שעות פעילות צוות המתקינים\מרכיבים הן בימי חול בין השעות 08:00-17:00 (שעות נוספות לפי שיקול דעת המרכיב\חברה ולא מחייבות את המתקינים גם אם לא הסתיימה העבודה באותו יום).
החומרים שמגיעים לשטח ונמצאים בשטח האתר\בית הלקוח לפני התקנתם הינם באחריות הלקוח.
אספקת מוצרים שנרכשו באתר ונמצאים במלאי הינה עד 10 ימי עסקים.
אספקת מראות עד 21 ימי עסקים.
אספקת פרטי נגרות (מזנונים, שידות, חיפוי נגרות וכו’) 21-30 ימי עסקים מאישור סקיצה\הדמיה.
שינויים ותוספות לאחר ביצוע ההזמנה עלולים לעכב את זמן האספקה המוסכם.
– מעל קומה 3 (ללא מעלית) המוביל רשאי לגבות תוספת של 50 ש”ח לקומה (משולם ישירות למוביל) במקרים בהם יש צורך במנוף, עלות המנוף תחול על הלקוח/ה
– הלקוח מחויב לאשר את מועד המשלוח מראש וידוע לו באופן ברור שאספקת המוצרים הינה עד קו מדרכה בלבד.
– במידה ומקום מגוריך הוא ביישוב מרוחק – אילת, יישובי הערבה, מעבר לקו הירוק ואזור רמת הגולן – ייתכנו עיכובים בהגעת השליח אליך ולא נוכל להתחייב על זמן הגעה של עד 10 ימי עסקים כמו בשאר חלקי הארץ/ הספקה בכללי.
– היה והלקוח אישר את מועד אספקת המוצרים ולא קיבל את המשלוח, החברה רשאית לגבות חיוב עבור משלוח נוסף.
מחירון משלוחים
- טפטים \ דבקים \ אביזרים יחויבו בעלות משלוח של 49 ש”ח כולל מע”מ.
- מראות יחויבו בעלות משלוח של 300 ש”ח + מע”מ.
- מעל קומה 3 (ללא מעלית) המוביל רשאי לגבות תוספת של 50 ש”ח לקומה (משולם ישירות למוביל).
- במקרים בהם יש צורך במנוף, עלות המנוף תחול על הלקוח/ה.
תנאים נוספים
מובהר, כי זמני האספקה המפורטים לעיל הינם זמנים משוערים וכי ייתכנו שינויים ו/או עיכובים בזמני האספקה עקב נסיבות התלויות בחברות השליחויות ו/או צדדי ג’ אחרים, ושאינם תלויים במפעילה. המשתמש מאשר כי ידוע לו כי יכול ואספקת המוצרים תיעשה בתוך זמן קצר או ארוך יותר
מן הזמן המשוער. וכן מאשר\ת כי ידוע לו כי החברה לא תהא אחראית לאיחור באספקת המוצרים במקרים אלו, לרבות במקרה של “כוח עליון”, ומבלי לפגוע בכלליות האמור, מלחמה, גיוס מילואים של אחד מעובדי החברה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע ו/או שביתה ו/או השבתה אצל ספקי הסחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים וכן מכל סיבה אחרת, שאינה בשליטת החברה. בכל הנוגע לאספקת מוצרים לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית, לאחר ביצוע ההזמנה יצוין בפני המשתמש כי אין אפשרות לספק את המוצרים למקום המבוקש ויינתנו חלופות אספקה במיקומים סמוכים, אשר על המשתמש לאשרם לצורך השלמת ואישור מועד האספקה.
מובהר, כי החברה אינה מתחייבת לזמן אספקה, כפי שמוגדר לעיל, כאשר הפריטים (כולם או מקצתם) חסרים במלאי – או אז תמסור החברה הודעה על כך למשתמש, אשר יהיה רשאי לבטל את ההזמנה, ללא תשלום קנס כלשהו, החברה לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקת המוצרים למשתמש ו/או אי אספקתם, שייגרם בשל פרטים שגויים ו/או לא מדויקים ו/או בלתי מלאים, שמסר המשתמש.
מדיניות החזרת מוצר ו/או ביטול עסקה
- מוצרים שאינם ממלאי נחשבים כמוצר בהתאמה אישית ולא ניתנים לביטול.
- ניתן לבצע החלפה או החזרה עד 14 יום ממועד קבלת המוצר.
- פריטי SALE ומבצעים ניתן להחליף/ להחזיר עד 7 ימים ממועד קבלת המוצר.
- לא ניתן להחזיר\להחליף מוצר שאינו ממלאי החברה או מוצר שיוצר בהתאמה אישית לרבות צביעה\שינוי\התקנה\חיתוך.
- החלפה\החזרה תתבצע בכתובת הבנאים 3 אשדוד או בכתובת הספק\יבואן, בתיאום עם שירות לקוחות.
- לאחר החזרת הפריט אנחנו נזכה את אמצעי התשלום בקיזוז 5% או 100 ש”ח מערך העסקה לפי הנמוך מבניהם.
- לא יתאפשר החזרה דרך דואר\שליחים.
- מוצרים אשר נרכשו מתצוגה, לא תחול עליהם אחריות , לא תתאפשר החזרה ו/או החלפה של מוצרים אלו.
- החלפה יכולה להתבצע פעם אחת בלבד עבור כל לקוח/ה, כמו כן באם החלטתם להחליף את הפריט, לא ניתן עוד להחזירו ולבטל את העיסקה.
- המשתמש מודע ומסכים כי הטובין אותם מספקת החברה הינם טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנתו, בהתאם להגדרה המופיעה בחוק הגנת הצרכן, התשמ”א 1981.
- משכך, המשתמש מסכים ומודע לכך כי אין החברה מקבלת טובין בחזרה, ואין החברה מבטלת עסקאות לאחר שהמוצר הופק ו/או השירות ניתן.
- בכל מקרה ומקרה בו תתקבל תלונה על מוצר פגום, תכריע החברה והכרעתה תחייב את הלקוח. בחינת תקינותו של המוצר תבוצע אך ורק במרכז שירות הלקוחות של החברה אליו יעביר הלקוח את המוצר.
- במקרים בו תכריע החברה כי אכן מדובר במוצר פגום, החברה תפיק את אותו המוצר מחדש ותספק ללקוח מוצר שאינו פגום. לא יינתנו זיכויים כספיים ולא תוחזר התמורה ששולמה.
- למען הסר ספק, בכל מקרה שבו המוצר יפגע ו/או ייפגם במהלך המשלוח למשתמש, החברה תדאג לתקן ו/או להחליף, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, את המוצר. בכל מקרה לא תישא החברה באחריות כלשהי והמשתמש פוטר את החברה בגין כל פגם ו/או נזק מעבר לאמור לרבות נזקים ישירים ו/או עקיפים.
- מרגע מסירת המוצר למשתמש החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים בשום צורה שהיא למוצר ו/או לשימוש בו ובכלל זאת אך לא רק, לאופן התקנת המוצר ו/או ניודו ו/או כל נזק כספי ו/או אחר שעלול להיגרם למוצר ו/או כתוצאה ממנו.